אז מה נכון לך ללמוד? אנחנו נעזור לך
מהרו להרשם כבר עכשיו, אנו נחזור אלכם ונדאג שמקומכם שמור איתנו.
תיאור

לימודי הנדסת בניין, המוכרים גם בתור לימודי הנדסה אזרחית, הם מסלול הכשרה מרתק: מסלול הכשרה זה כולל, בין היתר, קורסים בנושאי סביבה, תשתיות, מבנים ותחבורה. לאחר השלמת הלימודים, תוכלו לעבוד באחד המקצועות המבוקשים ביותר, להם יש תמיד תהיה דרישה. מתעניינים בלימודים אלו? בית הספר להנדסאים של מכללת אתגר מתפרש על פני מספר רב של סניפים ברחבי הארץ, והיא תעניק לכם את הבסיס החשוב לביצוע העבודה.

לימודי הנדסת בניין: לרכוש מקצוע מבוקש

ענף הבניה בישראל הוא אחד התחומים המפותחים ביותר. מעוניינים לעמוד בלב העניינים ולתרום את חלקכם לתנופה זו? מסלול לימודי הנדסת בניין יענו על צורך זה. במילים אחרות, מסלול הכשרה זה יאפשר לכם לסייע לישראל להיות בחוד החנית של ענף הבנייה, תוך יישום הידע שרכשתם – בין אם מדובר בתכנון הנדסי, ניהול פרויקטים בתחום הבנייה, תכנון דרכים ועוד.

בהתאם, מוסדות ההשכלה השונים ברחבי הארץ מציעים מסלולי לימודים בהנדסת בניין תוך התמחות בהנדסת מבנים, תשתיות, ניהול ובנייה לצד התמחויות רבות נוספות. במסגרת לימודים אלו, תלמדו שלל נשואי לימוד:

  • מושגי יסוד בתחומי דעת הנדסיים, לצד לימודי מתמטיקה, פיזיקה ואנגלית טכנית.
  • קורסים מתקדמים במסגרת ההתמחות: בין אם מדובר בהתמחות בתחבורה, מבנים וכן הלאה, כך, הקורסים יהיו בהתאם. מתעניינים בהתמחות בתחבורה? בין הקורסים השונים, תרכשו ידע חשוב על תפעול דרכים, תכנון תחבורה לצד תחבורה ציבורית ואף ניהול רכבת רכבות.

במידה ולימודים אלו מרתקים אתכם, כעת, עליכם לבצע מספר משימות: ראשית, עליכם להחליט היכן תרצו לרכוש השכלה זו. בין אם מדובר בקרבה לבית, מסלול בוקר או ערב, לצד המלצות חיוביות מחברים ובני משפחה – בהתאם להיבטים אלו ועוד, תוכלו להגיע להחלטה המתאימה עבורכם.

לצאת אל העולם הגדול עם מקצוע ולרכוש מקצוע מבוקש הוא לא עניין של מה בכך: מכללת אתגר, מכללה להנדסה וטכנולוגיה, מציעה מסלולי לימוד בסיומם תקבלו תעודת הנדסאים בפיקוח המה”ט; תעודה יוקרתית אתה תצאו אל העולם הגדול ותצליחו.

לקבלת פרטים נוספים אודות קורס

עוד שיכול לעניין אותך

אז איזה תעודה אתה מחפש?
שם הקורס תאריך פתיחה תאריך סיום שעות לימוד ימי לימוד כמות שעות כמות ימים מיקום מחיר