אז מה נכון לך ללמוד? אנחנו נעזור לך
מהרו להרשם כבר עכשיו, אנו נחזור אלכם ונדאג שמקומכם שמור איתנו.
תיאור

תיאור כללי של מטרות הקורס

העשרה בתעשייה וניהול לפיתוח מקצועי

העשרה בתעשייה וניהול הוא תוצאה ישירה של תהליך המודרניזציה שהחל בעקבות המהפכה התעשייתית. הצורך במציאת פתרונות לבעיות אשר צצו בארגונים יצר צורך בפיתוח שיטות מחקר חדשות, אשר שמו להן למטרה להגביר את קצב התפוקה הצורך להוזיל את עלויות הייצור והתפעול. עם התפתחות התיעוש ויצירת ארגונים העוסקים גם במתן התחום התרחב בהמשך גם למתן שירות יעיל לא רק לענף היצרני, גם לענף הפנים ארגוני. הפתרונות אשר התאימו לתהליכים יצרניים הוסבו גם לתחומי השירות והניהול והתרומה לכך הייתה שיפור התהליכים הארגוניים אשר בא לידי ביטוי בחסכון בעלויות התפעול וכפועל יוצא לרווחיות הארגון.

תחום התעשייה והניהול או הניהול התעשייתי הוא תחום דינמי שממשיך ומתפתח, תוך התאמה לצורכי המשק וחתירה מתמדת לייעול ושיפור התהליכים הארגוניים אינטגרציה פנים ארגונית והגדלת פריון העבודה בייצור.

הקורס מאפשר להיכנס לחוויה המדמה רמה ניהול, להבין ברמה בסיסית את שוק ההון, נלמד לפתור בעיות פיננסיות של ארגונים שונים, נלמד להתמודד מול סיטואציות בגישור והבנת התהליך, כדי לעמוד ביעדים וזמנים על פי גאנט בניהול פרויקטים ולבדוק את רמת איכות ואבטחת איכות המוצרים בקו הייצור. בקורס העשרה בתעשייה וניהול נלבן את הסוגיות ההנדסיות והכלכליות, בקורס נלמד גם את ההיבטים השונים בתחום השיווק, לוגיסטיקה-רכש, מלאי, גישור פרקטי, ניהול פרויקטים ואבטחת איכות.

הקורס מוכר לגמול השתלמות לטכנאים, הנדסאים, ומהנדסים.

לקבלת פרטים נוספים אודות קורס

עוד שיכול לעניין אותך

אז איזה תעודה אתה מחפש?
שם הקורס תאריך פתיחה תאריך סיום שעות לימוד ימי לימוד כמות שעות כמות ימים מיקום מחיר
קבלת החלטות-לגמול השתלמות 10/03/2024 17/03/2024 שעות לימוד -  08:00-16:00 ימי לימוד - ראשון שלישי רביעי חמישי כמות שעות -  40 שעות כמות ימים - 5 ימים מיקום -  ירושלים מחיר -  ₪600
לתשלום
לעוד פרטים