fbpx

אז מה נכון לך ללמוד? אנחנו נעזור לך

מהרו להרשם כבר עכשיו, אנו נחזור אלכם ונדאג שמקומכם שמור איתנו.

    חייל משוחרר ? לקראת שחרור ?

    מגיע לך עד 80% מימון מטעם הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים * עד 5 שנים מהשחרור

      קורס חשמלאי מוסמך: מה נלמד בקורס זה?

      קורס חשמלאי מוסמך יסייע לכם לעבוד היטב בסביבת עבודה בעלת מערכות חשמל שונות ומורכבות. רשת החשמל בעבודה הופסקה למספר שניות או דקות? הציוד החשמלי בבית איננו עובד? מדי יום במיומו, אנו מוקפים בציוד המבוסס על חשמל. בהתאם לכך וכאשר מתעוררת תקלה – נפנה אל חשמלאי בעל הסמכה לפתור תקלות אלו. במידה ומקצוע זה נשמע לכם מסקרן וייחודי, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם מכללת אתגר ולשמוע על מסלולי הלימוד שלנו.

      העולם בו אנו חיים הופך למתקדם יותר ויותר – עד שנדמה שאנו מוקפים במוצרים חשמליים: בין אם מדובר במקררים, מזגנים או מכשירים אחרים, כאשר אחד מהם מתקלקל – נרגיש חסרי אונים. במקביל, נקרא כמובן לחשמלאי מוסמך אשר יסייע לנו לפתור את הבעיה. עם זאת, עבודתו של החשמלאי איננה מסתיימת בתיקון מוצרי חשמל.

      למעשה, עליו לדעת כיצד להתקין מוצרים אלו – בין אם הם מיועדים לבית או שמא למוסדות תעשייתיים.

      בהתאם, כדי שאיש מקצוע זה יבצע עבודות אלו היטב, עליו להשתתף, ראשית, בקורס ייעודי אשר יכשיר אותו לעבודה בפועל. במילים אחרות, קורסים בסיסיים יכשירו את הסטודנטים לבצע עבודות התקנה, בקרה ותחזוקה של מוצרי חשמל בעלי מתח נמוך. קורסים מתקדמים, לעומת זאת, יכשירו את הסטודנטים לבצע עבודות תיקון במתקנים בעלי עוצמה של 3 X80A ומעלה.

      לאורכם של תכניות לימוד אלו נלמדים נושאים מגוונים. נושאים אלו כוללים, בין היתר, את הנושאים הבאים:

      • מכונות ומתקני חשמל
      • שרטוט טכני
      • תחומי יסוד כדוגמת מתמטיקה ופיזיקה

      לצד תחומים מגוונים וחשובים אלו, על הסטודנטים לעבוד לימודים מעשיים. כלומר, הכשרה מעשית במעבדת חשמל בתוכה תתנסו בתיקון תקלו ובפיקוח על מערכות בקרה.

      השתתפתם בקורס חשמלאי מוסמך? כעת. תקבלו רישיון חשמלאי מוסמך – בפיקוח משרד התמ”ת. כדי להיכנס לשוק העבודה ולמצוא פרנסה בתור חשמלאי מוסמך, מומלץ לפנות אל מכללת אתגר ולהתעניין במסלולי הלימוד שאנחנו מציעים.

      Spread the love
      × כיצד נוכל לעזור?