fbpx

אז מה נכון לך ללמוד? אנחנו נעזור לך

מהרו להרשם כבר עכשיו, אנו נחזור אלכם ונדאג שמקומכם שמור איתנו.

    חייל משוחרר ? לקראת שחרור ?

    מגיע לך עד 80% מימון מטעם הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים * עד 5 שנים מהשחרור

      קבלה אל לימודי הנדסה אזרחית

      לימודי הנדסה אזרחית יאפשרו לכם להשתלב בענף הבנייה של המשק הישראלי: בין אם מדובר בתשתיות, חומרי בנייה ועוד – נושאים אלו ואחרים יאפשרו לכם לרכוש ידע תיאורטי ומעשי באחד המקצועות המבוקשים ביותר בארץ. למה אתם מחכים? צרו קשר עוד היום עם מכללת אתגר ותתרשמו ממסלולי הלימוד האיכותיים שאנו מציעים. נשמח לעמוד לרשותכם.

      מהי הנדסה אזרחית?

      המשמעות העומדת מאחורי הביטוי הנדסה אזרחית, היא פיתוח תשתיות ומבנים עבור הציבור. במילים אחרות, במסגרת המקצוע תלוו את פרויקט הבניה משלבי התכנון, הניהול, פיקוח והבקרה ועד לסיומו המוצלח. בהתאם לכך, ובכדי שתוכלו לבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר, עליכם ללמוד הנדסה אזרחית.

      מהם תנאי הקבלה להנדסה אזרחית?

      לימודי הנדסאי אזרחי הינם מסלול הכשרה אשר גובש ופותח על ידי צוות פדגוגי מומחה ומנוסה. כלומר, החל מהצבת תנאי קבלה ללימודים ועד הקניית הידע התיאורטי והמעשי, השתתפות בהכשרה זו תעניק לכם את הכלים הנדרשים לעבודה מוצלחת בעתיד. מעוניינים להתקבל ללימודי הנדסה אזרחית? בני 35 ומטה?  תנאי הקבלה כוללים תעודת בגרות מלאה או חלקית – במידה וצברתם 3 יחידות במתמטיקה ובאנגלית, ו-2 יחידות במקצועות העברית. אם אתם מעל גיל 35, עליכם להציג תעודת 12 שנות לימוד.

      עומדים בתנאי הקבלה? מעולה! כעת, אתם יכולים לכנות עצמכם סטודנטים ללימודי הנדסה אזרחית. לימודים אלו מבוססים על תיאוריות שונות מתחום התכנון, הניהול ובניית מבנים ותשתיות.

      תיאוריות ומוזגי יסוד אלו מושפעים מהשינויים והעדכונים של ענף הבנייה; עדכונים המתייחסים, בין היתר, לחומרי גלם ולעיצובים ייחודיים.

      בסיום לימודים אלו, תוכלו לעסוק בתכנון הנדסי של בניינים, גשרים ועוד – לצד ניהול ופיקוח על פרויקטים של בנייה ואף חתימה על אישור מבנים המתנשאים עד לגובה של 4 קומות. תרצו להתמחות במגמת ניהול בנייה? או שמא בתכנון מבנים? ב

      ין אם מדובר בתעודה עם התמחות כזו או אחרת, הדיפלומה אותה תקבלו היא בפיקוח המה”ט.

      השתתפות בלימודי הנדסה אזרחית יובילו אתכם בבטחה ובהצלחה אל העתיד שלכם. מתעניינים במסלול לימודים זה? צוות היועצים והמדריכים של מכללת אתגר ישמחו ללוות אתכם באופן פרטני, להסביר לכם על מסלולי הלימוד ועל אפשרויות המימון.

      Spread the love
      × כיצד נוכל לעזור?