fbpx

אז מה נכון לך ללמוד? אנחנו נעזור לך

מהרו להרשם כבר עכשיו, אנו נחזור אלכם ונדאג שמקומכם שמור איתנו.

    חייל משוחרר ? לקראת שחרור ?

    מגיע לך עד 80% מימון מטעם הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים * עד 5 שנים מהשחרור

      מבחר מרשים של קורסים לגמול השתלמות לעובדי מדינה

      קורסים לגמול השתלמות לעובדי מדינה מעודדים אותנו להתמקצע בתחום עיסוקנו – ולהרוויח מכך. לא רק שעות נוספות יקדמו אתכם לתפקיד הבא בארגון: אם אתם עובדי מדינה המעוניינים לשפר את תנאי ההעסקה שלכם ולצבור תוספות שכר מדי חודש – צרו קשר עוד היום עם צוות הייעוץ של מכללת אתגר: אנו נשמח להמליץ לכם על הקורס המתאים עבורכם, במסלול הלימודים הגמיש והנוח ביותר – באחד מהסניפים שלנו בארץ.

      רשימת הקורסים בגמול השתלמות

      ידע הוא כוח – בכך אין כל ספק. לקבל את המתנה המושלמת: ידע 

      כדי לשדרג את כוחנו, מומלץ להשתתף בקורסים לגמול השתלמות. אם אתם עובדי מדינה ומעוניינים להרחיב את הידע שלכם ואף ליישם אותו מדי יום עבודה – קראו את רשימת הקורסים הבאה:

      • עריכה לשונית – להיכן שלא תפנו בעבודתכם, תאלצו לכתוב דו”חות, מסמכים חשובים ואף להתכתב בדואר האלקטרוני עם עמיתים לעבודה. כדי להתנסח כראוי ובאופן מכובד, מומלץ להשתתף בקורס עריכה לשונית. קורס זה מציע, בין היתר, את העקרונות לכתיבה ברורה ופשוטה, לצד כללי הכתיב המלא והחסר ועוד.
      • שוק ההון – תחום הפיננסים הולך וצובר תאוצה בישראל: בין אם מדובר במושגי יסוד בעולם ההשקעות, מיפוי מוצרים פיננסיים, לצד היכרות עם בורסות מחו”ל, קרנות נאמנות, מניות ועוד – אין ספק שמידע זה יסייע לכם לגבש תמונה מלאה על עולם העסקים המודרני וכמובן – להצליח להבין את מדורי החדשות בטלוויזיה. בנוסף, ומדובר בהיבט חשוב למדי – הקניית ידע מרשים זה יכול לסייע לכם בתפקיד הנוכחי – או להתקדם לתפקיד הבא בחברה.
      • אנגלית מדוברת וכתובה – חשיבותה של השפה האנגלית תופסת חשיבות רבה בעולם התעסוקה של רבים מאתנו: בין אם מדובר ביכולת כתיבת אי-מיילים ללקוחות מחו”ל, ניהול ראיון עבודה לתפקיד בחברה גלובלית או שמא יכולת לדבר אנגלית עסקית – אין ספק שרכישת מיומנות זו תתרום משמעותית לכל עובד ועובדת. גם אם אתם בטוחים באנגלית שלכם – תמיד יש היכן להשתפר. לאחר הסיווג שלכם לקבוצת הלימוד המתאימה, תתחילו לתרגל בקורס את הדקדוק, אוצר המילים ואת כישורי השיחה שלכם באנגלית. בהצלחה!

      עובדי מדינה?

      אם השלמתם את מכסת השעות שלכם, ואתם זכאים לגמול השתלמות צרו קשר עם מכללת אתגר: אנו מציעים מגוון קורסים והכשרות, לצד ליווי פרטני ואחוזי המלחה גבוהים – אנו מעניקים המוצר המבוקש ביותר: ידע.

      Spread the love
      × כיצד נוכל לעזור?