fbpx

אז מה נכון לך ללמוד? אנחנו נעזור לך

מהרו להרשם כבר עכשיו, אנו נחזור אלכם ונדאג שמקומכם שמור איתנו.

    חייל משוחרר ? לקראת שחרור ?

    מגיע לך עד 80% מימון מטעם הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים * עד 5 שנים מהשחרור

      לימודי הנדסאי חשמל במכללה איכותית

      לימודי הנדסאי חשמל יעניקו לכם את הבסיס לעיסוק מורכב ומספק. אם בילדותכם התעמקתם במערכות החשמל של הטלוויזיה והרדיו שלכם, והסקרנות הלכה וגברה עם השנים – מכללת אתגר תשמח ללוות אתכם באופן פרטני, תוך תכנון מסלול לימודים גמיש במסגרת סניפים בפריסה ארצית.

      למצוא את המקצוע המתאים עבורנו היא משימה לא פשוטה. עם זאת, עבור חלקנו הייעוד בחיינו מתברר במהרה – כל שעלינו לעשות הוא להקשיב למה שהראש והלב רוצים. בהתאם, כאשר מדובר בלימודי הנדסאי בניין, תוכלו להביא לידי ביטוי את הצדדים והיכולות שלכם: החל מהנטייה הריאלית שלכם ועד הסקרנות הבלתי פוסקת אחר גילויים חדשים – ותיקון בעיות, מקצוע זה יענה על כל ציפיותיכם.

      מתעניינים בלימודי הנדסאי חשמל? אם אתם מחזיקים בבגרות מלאה או לכל הפחות במתמטיקה, אנגלית והבעה בעברית ברמה של 3 יחידות, תוכלו להתקבל למסלול הכשרה זה ולהתקרב אל עבר הגשמת חלומכם. לימודים אלו כוללים, לדוגמא, נושאי לימוד מדעיים כדוגמת מערכות חשמל, מערכות בקרה חשמליות ומערכות הספק.

      מתלבטים היכן ללמוד הנדסאי חשמל?

      ישנן כיום מכללות שונות בפריסה ארצית המציעות את מסלול ההכשרה בתחום זה. לכן, וכדי להגיע לבחירה הנכונה עבורכם, עליכם לשאול מספר שאלות חשובות:

      • מיקום: מתעניינים במוסד לימודים יוקרתי רחוק? או שמא אתם מעדיפים ללמוד קרוב לבית? בהתאם לתשובה, כך תוכלו לבצע סינון ראשוני של המכללות הרלוונטיות.
      • לימודי בוקר וערב: האם יש ביכולתכם להתמקד בלימודי בוקר אינטנסיביים? מעדיפים לגשת למסלול לימודי ערב – ולשלב עבודה במשרה מלאה במקביל? על המכללה להציע תכנית לימודים גמישה ונוחה, כך שתוכלו לסיים את השיעורים בהצלחה.
      • תעודה: בסיום תקופת ההכשרה, ולאחר הגשת פרויקט הגמר, תהיו זכאים לדיפלומה. בבואכם לפנות למכללה, עליכם לברר האם התעודה שהם מעניקים היא מטעם מה”ט.

      בחירה בלימודי הנדסאי חשמל היא מומלצת והסיבות לכך הן רבות. רוצים להשתלב במפעלי אלקטרוניקה או לעבוד בתור עצמאיים? מכללת אתגר היא מכללה להנדסה וטכנולוגיה בעלת מוניטין גבוה אשר הביאה להצלחה משמעותית אצל בוגריה.

      Spread the love
      × כיצד נוכל לעזור?