fbpx

אז מה נכון לך ללמוד? אנחנו נעזור לך

מהרו להרשם כבר עכשיו, אנו נחזור אלכם ונדאג שמקומכם שמור איתנו.

    חייל משוחרר ? לקראת שחרור ?

    מגיע לך עד 80% מימון מטעם הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים * עד 5 שנים מהשחרור

      לימודי הנדסאי בניין: הדרישות השונות

      לימודי הנדסאי בניין יעניקו לכם מקצוע מבוקש: מחזיקים באוריינטציה טכנולוגית? מתעניינים במבנים ובתהליך הקמתם? מסלול לימודים זה הוא המתאים עבורכם! בין אם מדובר באפשרויות מימון מגוונות, ליווי פרטני ואף תעודה המוכרת על ידי המה”ט – מכללת אתגר, מכללה להנדסה וטכנולוגיה, תעניק לכם הכשרה מקיפה.

      מגיל קטן אנו תוהים במה נעסוק כאשר נהיה גדולים: אנו מביטים בהורינו, רואים כמה הם נהנים בעבודתם ומאחלים זאת גם לעצמנו. ככל שאנו מתבגרים, היכולות האמיתיות שלנו מתגלות. במילים אחרות, ובין אם מדובר בנטייה ריאלית או הומנית – כך נפעל ונרכוש את ההכשרה האקדמית המתאימה לנו. אם אתם שייכים לקבוצה הראשונה ואתם שולטים במקצועות הריאליים, מומלץ לפנות למסלול הכשרה טכנולוגי.

      כיצד תבצעו את הבחירה הנכונה ומתאימה עבורכם?

      עולם המקצועות הטכנולוגיים מורכב משלל מסלולי למידה שונים ומגוונים. עליכם לשאול את עצמכם מספר שאלות:

      • האם תמיד התעניינתן במבנים אדריכליים, גשרים ובניינים?
      • האם ביכולתכם לשרטט באופן ברור?
      • חישובים סטטיסטיים לא מרתיעים אתכם?
      • האם אתם מנהיגים מלידה ומסוגלים לתת הוראות לאנשים ולפקח על פרויקטים?

      בהתאם לתשובות על שאלות אלו ואחרות, תוכלו להגיע לשאלה הבאה והמתבקשת: האם מסלול לימודי הנדסאי בניין הוא עבורכם? במידה והתשובה היא כן, תוכלו להתחיל בשלב הבא בחייכם; מסע אקדמי בסופו תזכו בתעודה הנכספת. לצורך קבלה ללימודי הנדסאי בניין, עליכם לברר זאת מול מוסד הלימודים הרלוונטי. אמנם הדרישות משתנות ממוסד אחד לשני, עם זאת, ישנן סעיפים חשובים ומשותפים בהם עליכם לעמוד: ראשית, עליכם להחזיק בתעודת בגרות מלאה. בנוסף, על בגרות זו לכלול, לכל הפחות, ב-4 או 5 יחידות לימוד במתמטיקה.

      התקבלתם ללימודים חשובים אלו? מזל טוב! לאורך הלימודים עצמם, תזכו להכשרה בתחומי תכנון מבנים וניהול בנייה לצד מקצועות חשובים אחרים.

      לפרוץ אל שוק העבודה הטכנולוגי עם מקצוע מבוקש. מכללת אתגר מציעה מסלולי הכשרה טכנולוגיים, בסיומם תקבלו דיפלומה התאפשר לכם להצטרף להסתדרות ההנדסאים ולהסתער אל תוך שוק העבודה במרץ ובידע רחב ואיכותי.

      Spread the love
      × כיצד נוכל לעזור?