fbpx

אז מה נכון לך ללמוד? אנחנו נעזור לך

מהרו להרשם כבר עכשיו, אנו נחזור אלכם ונדאג שמקומכם שמור איתנו.

    חייל משוחרר ? לקראת שחרור ?

    מגיע לך עד 80% מימון מטעם הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים * עד 5 שנים מהשחרור

      חשיבותם של קורסים לגמול השתלמות

      קורסים לגמול השתלמות הינם נתיב נפוץ לצורך תוספות בשכר והתנאים הסוציאליים. בין אם מדובר בקורסים העוסקים בניהול או שיווק ובין אם מדובר ביישומי מחשב – הכשרות אלו יעניקו לכם הרבה מעבר לידע רחב בתחום עיסוקכם, אלא גם הטבות פיננסיות משמעותיות. מתלבטים באילו מסלולי לבחור ובאילו שעות? הצוות של מכללת אתגר ישמח לענות לכם על כל שאלה.

      הכרה בקורסים גמול השתלמות

      עובדים וותיקים בתחום החינוך? מגשימים את ייעודכם בתור נותני שירות? בין אם אתם עובדים במגזר הציבורי או הפרטי – אתם זכאים להשתתף בקורסים לצורך גמול השתלמות. מטרת הכרה בקורסים אלו היא:

      ראשית, בכדי לשפר את תנאיו של העובד במקום עבודתו. שיפור בתנאים אלו באים לידי ביטוי בצורות שונות – בין אם בתוספת לשכר החודשי ובין אם לצורך הטבות אחרות. במילים אחרות, כאשר מנהלים מעוניינים לצ’פר את עובדיהם ולהעלות בהם את רמת המוטיבציה, הם יציעו להם להשתתף בקורסים שונים תוך הכרה בהם לצורך גמול השתלמות.

      כדי לממש הטבה משמעותית זו, מומלץ להתעניין במכללות ובמוסדות הלימוד השונים על הקורסים המוצעים. לעיתים, המעבידים יבקשו מכם להשתתף בהכשרות אשר יעמיקו את מיומנותכם בתחום עבודתכם. עובדים בהיי טק? אולי אתם משמשים כמורים לגיל הרך? עומדות בפניכם מגוון אפשרויות אשר יסייעו לכם להבין את עולמכם התעסוקתי – על הצד המקצועי והטוב ביותר.

      עם זאת, ישנם מעסיקים המאפשרים לעובדיהם להשתתף בקורסים שאינם מחזיקים בקשר ישיר לתחום עיסוקם. במילים אחרות, אם ברצונכם להרחיב את אופקיכם בתחומי דעת מגוונים כדוגמת העצמה אישית או נושאים אחרים – ניתן להשתתף בהם ולקבל ערך מוסף לצד ההיבט הכלכלי המשמעותי המתלווה אליהם. השתתפתם בקורס ניהול פרויקטים? נהניתם מקורס בנושא שפת גוף? הידע אותו תצברו בקורס לצורך גמול השתלמות יסייע לכם להתמקצע בתפקידכם הנוכחי – ואף להתקדם בהיררכיה הארגונית.

      להפיק את המיטב מהשכלה

      לצד כל זאת, מתלווים יתרונות נוספים, במיוחד כאשר מדובר בעולם התעסוקה. במילים אחרות, השתתפות בקורסים שונים לצורך הכרה בגמול השתלמות יניב לכם הטבות כלכליות במשכורת – לצד קידום מקצועי בהמשך הדרך. אם אתם מתעניינים בקורס מתחום ידע ספציפי, מומלץ לפנות אל מכללת אתגר – ולהתייעץ בנוגע למסלולי הלימוד, שעות הלימוד הפרונטליות והמחיר.

      Spread the love
      × כיצד נוכל לעזור?