fbpx

אז מה נכון לך ללמוד? אנחנו נעזור לך

מהרו להרשם כבר עכשיו, אנו נחזור אלכם ונדאג שמקומכם שמור איתנו.

    חייל משוחרר ? לקראת שחרור ?

    מגיע לך עד 80% מימון מטעם הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים * עד 5 שנים מהשחרור

      הנדסאי תעשייה וניהול – התשובות המלאות

      הנדסאי תעשייה וניהול נמצא במרכזו של כל ארגון גלובלי – בארץ או בחו”ל:

      בין אם מדובר במעקב וניהול שרשרת תהליכים בתחום הייצור והתעשייה ובין אם מדובר בניהול לוגיסטי של חברה, אין ספק שעל ההנדסאי המתמחה בתעשייה ובניהול מוטלת אחריות רבה. מחזיקים ביכולות שיווק וניהול? בעלי נטייה ריאלית? אתם מוזמנים להרים טלפון ולשוחח עם הצוות של מכללת אתגר על מסלול ההכשרה המתאים.

      העולם המודרני בו אנו חיים דורש מציאת פתרונות חדשים לייעול תהליכי עבודה, לצד הוזלת עלויות הייצור השונות. עם זאת, כדי לראות את התמונה במלואה ולהבין כראוי כיצד יש ליצור פתרונות אלו – יש לקבל הכשרה מקצועית ורלוונטית. הכשרה זו מתייחסת למסלול לימודי הנדסאי תעשייה וניהול.

      מעוניינים לעבוד כהנדסאי תעשייה וניהול?

      ראשית, עליכם לדעת כי דרישות הקבלה משתנות ממוסד לימודים אחד למשנהו: בין אם מדובר בדרישות שונות במסגרת תעודת הבגרות, השתתפות בראיון אישי, הקלות על מועמדים מעל גילאים מסוימים ואילך – כדי להבין האם אתם עומדים בתנאי הקבלה להכשרה, חשוב ליצור קשר עם מוסד הלימודים הרלוונטי.

      התקבלתם למסלול הכשרה בתחום התעשייה והניהול? מזל טוב! כעת, עליכם להכיר את מגמות הלימוד השונות; מגמות הכוללות, למשל, קורסים בתחום מערכות ייצור, שיווק וניהול, איכות ובקרה לצד לימודי לוגיסטיקה. מגמות אלו, ללא כל צל של ספק, מכשירים דור חדש של הנדסאים המחזיקים בערך מוסף: יכולת הנעת תהליכי עבודה, יצירת קשרים עם לקוחות וספקים העובדים בארץ ובחו”ל, לצד יכולות ניהול מערכת אחסון ואף סחר ושילוח גלובליים.

      לאחר סיום לימודי התמחות זו, אפשרויות ההעסקה העומדות בפניכם הן מרשימות למדי; אפשרויות הכוללות, בין היתר, השתלבות בתחום הייצור, האיכות, השיווק לצד כניסה לעולם הניהול ומערכות הידע השונות – החל מתעשיית ההיי טק ועד המגזר הציבורי והפרטי כאחד.

      מתעניינים בלימודים אלו?

      כדי לעסוק כהנדסאי תעשייה וניהול, עליכם להשלים את ההכשרה העיונית – בסיומה תצאו לשוק העבודה עם ידע רחב וחשוב.  צרו קשר עם מכללת אתגר, אשר צוות העובדים שלה יסביר לכם על תכנית ההכשרה לצד אפשרויות מימון שונות ובניית מסלול לימודים גמיש.

      Spread the love
      × כיצד נוכל לעזור?