fbpx

אז מה נכון לך ללמוד? אנחנו נעזור לך

מהרו להרשם כבר עכשיו, אנו נחזור אלכם ונדאג שמקומכם שמור איתנו.

    חייל משוחרר ? לקראת שחרור ?

    מגיע לך עד 80% מימון מטעם הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים * עד 5 שנים מהשחרור

      הנדסאי חשמל: תחומי הלימוד השונים

      הנדסאי חשמל הוא, ללא כל ספק, אחד המקצועות המבוקשים כיום בישראל: החל מפיקוח על מערכות חשמל שונות ועד תחזוקה על מערכות בקרה – תחום עיסוק זה הוא, אמנם, מורכב, אך יעניק לכם סיפוק ומשמעות בחיי היום יום שלכם. לימוד שפות תכנות איננו מפחיד אתכם? נהנים ללמוד מושגים חדשים בתורת החשמל? אין ספק – מצאתם את הייעוד שלכם. אם אתם מתעניינים בלימודים אלו, פנו עוד היום אל מכללת אתגר למידע מקיף.

      אנו חיים, כיום, בעידן בו חשוב ללמוד ולהשיג תעודה שתבטיח תעסוקה בעתיד. לצד מקצועות מוכרים כמו עריכת דין ואדריכלות, ישנו תחום הנדסאי חשמל; תחום המיועד לאלו מביננו בעלי נטייה טכנולוגית. במקביל, ובשל העובדה שהסביבה שלנו מלאה בציוד ובמערכות חשמל מתקדמים, למקצוע זה ישנה דרישה רבה בשוק. אם לימודים אלו מסקרנים אתכם, חשוב להכיר, ראשית, את תחומי הלימודי השונים עליהם תבחנו:

      • שפות תכנות – לאורך מסלול לימודים זה, תרכשו ידע בשפות חדשות: שפות התכנות. החל משפת C המפורסמת, ועד להתנסות בהרצת תוכנות ואף תיקונם של באגים – קורסים אלו יעניקו לכם ידע משמעותי ועשי למקצוע עצמו.
      • תורת החשמל – על מנת לרכוש ידע מעמיק בתחום עיסוקכם העתידי, יהיה עליכם להבין מושגים בסיסיים ומתקדמים בתורת החשמל; מושגים שונים הנוגעים לזרם ישיר או חזק, התנגדות של קבל, מעגלים ומערכות חשמליים ועוד.

      לצד לימודים אלו, יהיה עליכם להירשם אף לקורסים העוסקים בתחומים ריאליים; תחומים הנוגעים, בין היתר, למתמטיקה ואף לפיזיקה. בתום מסלול הלימודים המתיש של הנדסאי חשמל, עולם התעסוקה פתוח בפניכם: לאחר שתרשמו בפנקס ההנדסאים, תוכלו להשתלב בתעשיית ההיי טק, חברות שונות במגזר הציבורי והפרטי ולמעשה – בכל חברה או ארגון בהם מותקנת מערכת חשמל.

      עולם התעסוקתי של ימינו הוא מורכב ותחרותי. בהתאם לכך, חשוב ללמוד מקצוע מבוקש – ולהצטיין בו. מתעניינים בתחום החשמל? לימודי הנדסאי חשמל יתאימו לכם! כדי להבין מה הם תנאי הקבלה לתחום נדרש זה, לצד מידע חשוב נוסף – פנו אל מכללת אתגר; מכללה המציעה מגוון קורסי הכשרה בתחומים שונים תחת הדרכתם של מרצים מומלצים.

      סיימת לימודי הנדסת חשמל? מכללת אתגר מציעה קורס הכנה למבחן רישוי לחשמלאים.

      Spread the love
      × כיצד נוכל לעזור?