fbpx

אז מה נכון לך ללמוד? אנחנו נעזור לך

מהרו להרשם כבר עכשיו, אנו נחזור אלכם ונדאג שמקומכם שמור איתנו.

    חייל משוחרר ? לקראת שחרור ?

    מגיע לך עד 80% מימון מטעם הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים * עד 5 שנים מהשחרור

      לרכוש השכלה איכותית בבית ספר להנדסאים

      בית הספר להנדסאים נותן מענה על שוק התעסוקה הטכנולוגי של ימינו: בין אם מדובר בלימודי אדריכלות, הנדסאי חשמל או אפילו השלמות מטכנאי להנדסאי – הכשרות אלו יעניקו לכם בסיס תיאורטי ומקצועי אתו תצאו לשוק העבודה. מתעניינים במסלולי לימוד עבור הנדסאים? במכללת אתגר תוכלו להתרשם ממגוון התכניות המרשימות והיסודיות.

      להתקבל אל בית הספר להנדסאים

      סיימתם 12 שנות לימוד? השתחררתם מתקופת שירות צבאי ארוכה? אולי חזרתם לא מזמן מטיול ארוך במזרח? לאחר תקופות ממושכות אלו, מגיע השלב הרציני בחיינו; שלב במהלכו עלינו להחליט מה אנו רוצים להיות כאשר נהיה גדולים. בהתאם לכך, על כל אחד ואחת ללכת בהתאם לשאיפות ולרצונות האישיים שלהם.

      לצד אלו המתעניינים בתחומי מדעי החברה והרווחה, ישנם אנשים רבים המתעניינים בעולם ההנדסה. במילים אחרות, אלו מביננו המחזיקים בנטייה ריאלית וחוש טכני מעוניינים ליישם כישרונות אלו – במסגרת עבודה מספקת ומשמעותית.

      עם זאת, איזה מקצוע מבין אלו הקיימים, כיום, יתאים לנו באופן המיטבי?

      כדי להבין זאת, מומלץ להתעניין בבתי ספר להנדסאים ולבדוק אלו מסלולי לימודים הם מציעים. מסלולים אלו כוללים, בין היתר, את ההתמחויות הבאות:

      בהתאם לתחום המעניין אתכם ביותר, עליכם לבדוק בכל בית ספר להנדסאים איזו תכנית הם מציעים. במילים אחרות, תכנית לימודים איכותית ומומלצת היא כזו התואמת לדרישות הרלוונטיות והעדכניות ביותר לשוק העבודה. כך, בסופה של ההכשרה תקבלו את מכלול הידע הנדרש לצורך עבודתכם.

      במקביל לתכנית הלימודים, עליכם לברר האם מוסד ההכשרה מוביל – מבחינה טכנולוגית ואקדמית – בין שלל המוסדות להכשרת הנדסאים. כמו גם, על תעודה זו להיות מוכרת מטעם המה”ט. לכן, כאשר מוסד הלימודים מציע בפניכם אישור זה – כך תוכלו לקבל קנה מידה האם מדובר במקום מקצועי ואמין.

      השכלה נושאת חשיבות רבה – מבחינה אקדמית ותעסוקתית במקביל. לכן, בבואכם לברר על לימודי הנדסאי– עליכם לוודא כי הם יתקיימו בבית ספר להנדסאים וותיק ומוכר.

      צרו קשר עם מכללת אתגר ותתרשמו ממגוון תכניות הלימוד שהיא מציעה.

      Spread the love
      × כיצד נוכל לעזור?