שיפור השירות וניהולו- קצר

שיפור השירות וניהולו מציג את תשתיות ניהול איכות בארגון ובמגזר הציבורי. כיצד תכנון אסטרטגי ותוכניות עבודה מובילים לניהול מצוינות. מהם כלי בקרה למדידה של איכות. מודלים ומערכות למצוינות ארגונית בארץ ובעולם. יצירת אמנה לאיכות השירות, פיתוח שיטות שירות טיפול בלקוח גם דרך הומור ורצינות עד לעמידה ביעדים.

+ קרא עוד

ניהול משא ומתן

היכולת לנהל משא ומתן אינה ברורה מאליה. כדי לדעת לנהל משא ומתן אפקטיבי, עלינו להכיר את הגורם שמולו אנחנו צריכים לעבוד. הקורס מעניק כלים ומיומנויות לפתרון קונפליקטים בעת ניהול משא ומתן  

+ קרא עוד

ניהול ידע בארגונים

ניהול הידע הוא עולם תוכן דיסציפלינרי חדש בתוך תחום הניהול, הצומח ומתפתח ובעולם מחויב ללמידה והתמקצעות.  בעולם העסקי המורכב והמסובך של ימינו, מתחדד הצורך בניהול אפקטיבי ומיטבי של הארגון. ארגונים רבים בישראל משיקים תוכניות ארגוניות ולמידה ארגונית במטרה להפוך לאפקטיביים יותר ומובילים בתחומם, כדי לממש את הצורך הייעודי העסקי שלהם. המשאב המרכזי של הארגון הוא […]

+ קרא עוד

שיפור השירות וניהולו

כיצד שיפור השירות וניהולו משפיע על ההתנהלות העסקית שיפור השירות וניהולו מציג את תשתיות ניהול איכות בארגון ובמגזר הציבורי, ובוחן כיצד תכנון אסטרטגי ותוכניות עבודה מובילים לניהול מצוינות, מהם כלי בקרה למדידה של איכות ומודלים ומערכות למצוינות ארגונית בארץ ובעולם. יצירת אמנה לאיכות השירות, פיתוח שיטות שירות טיפול בלקוח גם דרך הומור ורצינות עד לעמידה […]

+ קרא עוד

עבודת צוות

קורס עבודת צוות

עקרונות עבודת צוות בארגונים הקורס מספק מענה מקצועי והרחבת הידע של קהל יעד שעובד במסגרת עבודת צוות ושיתוף מרחבי עבודה נוספים. בקורס נדון בפתרון קונפליקטים אפיון קבוצה ותהליכי עבודה משותפים. קיימת חשיבות גבוה למתן מענה מקצועי, איכותי וממצה לעובדים רבים במגזר הציבורי, שחלק ניכר מעבודתם נע עבודה במסגרות משותפות וממשקים לעובדים אחרים. נושאי הקורס העיקריים […]

+ קרא עוד

שינוי ארגוני

שינוי ארגוני

שינוי ארגוני מפתח סביבת עבודה דינאמית ומיטבית שינוי ארגוני הוא תהליך כואב, לעתים הכרחי– כמו ניתוח רפואי, אך אם יתקיים בצעדים מדודים ויאפשר לעובדים להתרגל לרעיון ולהפנים את היתרונות הגלומים בו לאחר קיומו יצא הארגון מחוזק ועם יכולות הישרדות גבוהות יותר. תקופתנו מאופיינת בסביבה דינאמית המשתנה בלא הרף ובמהירות. אי הודאות הכרוכה בשינוי מצריכה הבנה ויכולת […]

+ קרא עוד

שיפור תדמית אישית-עסקית וצמיחה מקצועית

תדמית אישית-עסקית

פיתוח תדמית אישית-עסקית בעידן המודרני היא המפתח שלך להצלחה בתקופה האחרונה, ניכר כי יש חשיבות רבה ביותר ל"נראות", כללי התנהגות וכמובן תדמית אישית-עסקית. כל אלו יחדיו מחייבים אותנו להיות עדכניים, להתייחס לסביבתנו בהתאם, וללמוד את הנורמות המתחדשות מדי יום ביומו. פועל יוצא של גורמים אלו הוא הלמידה ורכישת הכלים והמיומנויות- מה שנקרא כישורים אישיים ומיומנויות […]

+ קרא עוד

לחץ ושחיקה בעבודה

לחץ ושחיקה בסביבה המקצועית ובקריירה תפקיד משמים וטכני מתסכל את העובד, תפקיד שגבולות סמכויותיו לא ברורות מוביל לתסכול וכעס ולאי שקט ארגוני. תפקיד שיש בו דרישות רבות מידי ביחס לזמן העבודה המוקצב יביא לשחיקה ואף לקריסה בריאותית של העובד. כל אלו מובילים לתוצאה סופית מצערת- לחץ ושחיקה מקצועית. בחברה הישגית, תחרותית ומשתנה ללא הרף מצפים […]

+ קרא עוד

תקשורת ארגונית

תקשורת ארגונית

שיפור יחסי עבודה בין קולגות, עובדים ומעסיקים עם תקשורת ארגונית תקשורת ארגונית היא שיח דו כיווני שמתקיים בין ההנהלה לבין העובדים, בכל הרמות ובכל הדרגים. תקשורת ארגונית תקינה מאפשרת לעובדים ולמנהלים לסגל לעצמם סגנונות דיבור והתנהגות המתאימים לאנשים, למצבים שונים ולאופי העבודה. במצב בו כולם עסוקים בעבודה השוטפת היומיומית, מאפשרת התקשורת הארגונית יצירת שפה ארגונית […]

+ קרא עוד

הידראוליקה

הבנת מערכות הידראוליקה קורס הידראוליקה מכוון להעמיק את הידע העיוני והמעשי של התלמידים בהבנת אופן פעולתן של מערכות פניאומאטיות והידראוליות, להכיר היטב את רכיבי המערכות, לדעת לקרוא שרטוטי מערכות הידראוליות ופנאומטיות. מטרת הקורס היא להקנות למשתתף ידע עיוני ומעשי להבנת אופן פעולתן של מערכות פניאומאטיות והידראוליות בסיסיות, להכיר היטב את אופן פעולתם של רכיבי המערכות, לדעת […]

+ קרא עוד
עמודים: 1 2