שיפור השירות וניהולו- קצר

שיפור השירות וניהולו מציג את תשתיות ניהול איכות בארגון ובמגזר הציבורי. כיצד תכנון אסטרטגי ותוכניות עבודה מובילים לניהול מצוינות. מהם כלי בקרה למדידה של איכות. מודלים ומערכות למצוינות ארגונית בארץ ובעולם. יצירת אמנה לאיכות השירות, פיתוח שיטות שירות טיפול בלקוח גם דרך הומור ורצינות עד לעמידה ביעדים.

+ קרא עוד

ניהול משא ומתן

היכולת לנהל משא ומתן אינה ברורה מאליה. כדי לדעת לנהל משא ומתן אפקטיבי, עלינו להכיר את הגורם שמולו אנחנו צריכים לעבוד. הקורס מעניק כלים ומיומנויות לפתרון קונפליקטים בעת ניהול משא ומתן  

+ קרא עוד

ניהול ידע בארגונים

ניהול הידע הוא עולם תוכן דיסציפלינרי חדש בתוך תחום הניהול, הצומח ומתפתח ובעולם מחויב ללמידה והתמקצעות.  בעולם העסקי המורכב והמסובך של ימינו, מתחדד הצורך בניהול אפקטיבי ומיטבי של הארגון. ארגונים רבים בישראל משיקים תוכניות ארגוניות ולמידה ארגונית במטרה להפוך לאפקטיביים יותר ומובילים בתחומם, כדי לממש את הצורך הייעודי העסקי שלהם. המשאב המרכזי של הארגון הוא […]

+ קרא עוד

אתיקה בארגונים

אתיקה בארגונים

אתיקה בארגונים ובעסקים היא אחד הנושאים הבוערים ביותר בישראל ובעולם בשנים האחרונות. ארגונים מנסים להתמודד עם דילמות אתיות בעזרת קוד אתי. דילמות אתיות מעוררות רגשות עזים ויוצרות בלבול בקרב עובדים המנסים להגיע לפתרון הולם. כיום עולם העסקים נתפס כעולם דורסני בו הפרט מתקדם על חשבון ההפסד של חברו. אתיקה בארגונים ובעסקים צריכה להיות מעורבות של […]

+ קרא עוד

דיני חוזים ומכרזים

הכרת העולם המשפטי בישראל והתנהלות מול דיני חוזים עסקיים הקורס עוסק בהקניית ידע והבנה של דיני חוזים בישראל, תוך התמקדות בהיבטים הרלוונטיים לעובדים ומנהלים בארגונים הבנת התהליך המשפטי של יצירת חוזה עסקי. בקורס נכסה את המשמעויות המשפטיות הנלוות להפרתו או ביטולו של חוזה עסקי, הכרת סוגים שונים של חוזים, לרבות חוזה אחיד וחוזה מקש (מקוון) […]

+ קרא עוד

הידראוליקה

הבנת מערכות הידראוליקה קורס הידראוליקה מכוון להעמיק את הידע העיוני והמעשי של התלמידים בהבנת אופן פעולתן של מערכות פניאומאטיות והידראוליות, להכיר היטב את רכיבי המערכות, לדעת לקרוא שרטוטי מערכות הידראוליות ופנאומטיות. מטרת הקורס היא להקנות למשתתף ידע עיוני ומעשי להבנת אופן פעולתן של מערכות פניאומאטיות והידראוליות בסיסיות, להכיר היטב את אופן פעולתם של רכיבי המערכות, לדעת […]

+ קרא עוד

טיפול בפניות הציבור

הבנת חשיבותו ומקומו של השירות לציבור כלקוח דרך טיפול בפניות הציבור קורס טיפול בפניות הציבור שם דגש על הבנת הקשר בין לקוח לנותן השירות, חשיפה לאיכויות השירות, השוני בין סוגי הארגונים והשוני במתן השירות. בקורס נדון על מקומו של הלקוח במאה עשרים ואחת, התחרות בין הארגונים על לבו של הלקוח, איכות השירות ואיכות המוצר במדינות […]

+ קרא עוד

יחסי עבודה ודיני עבודה

הבנת עולם התעסוקה בראי יחסי עבודה ודיני עבודה הקורס עוסק בהבנת מערכת המשפט, בהיררכיה והמדרג הנורמטיבי. יחסי עבודה ודיני עבודה הם חלק מהמשפט האזרחי אשר מטרתם להסדיר את מערכת היחסים שבין העובד למעביד. קיימת חשיבות מיוחדת ועליונה לכך שכל עובד במשק העבודה, בעלי תפקידים, מנהלים וכדומה, ירכשו ידע בדיני עבודה הן כעובדים והן כבעלי תפקידים […]

+ קרא עוד

לחץ ושחיקה בעבודה

לחץ ושחיקה בסביבה המקצועית ובקריירה תפקיד משמים וטכני מתסכל את העובד, תפקיד שגבולות סמכויותיו לא ברורות מוביל לתסכול וכעס ולאי שקט ארגוני. תפקיד שיש בו דרישות רבות מידי ביחס לזמן העבודה המוקצב יביא לשחיקה ואף לקריסה בריאותית של העובד. כל אלו מובילים לתוצאה סופית מצערת- לחץ ושחיקה מקצועית. בחברה הישגית, תחרותית ומשתנה ללא הרף מצפים […]

+ קרא עוד

מבוא התנהגות ארגונית

התנהגות ארגונית

הבנת התנהגות ארגונית ושיפור יחסי עובד-מעסיק ככלי לקידום העסק התנהגות ארגונית פרושה מכלול של דפוסי התנהגות, נורמות והיבטים ארגוניים המתרחשים בארגונים ומקומות עבודה- בעצם כל מה שמייצג את הצד ההתנהגותי. אי אפשר להצליח בניהול (לעמוד במבחן התוצאה) מבלי לתת את הדעת על הגורם האנושי; דיקטטורה, מסתבר, לא תעבוד לאורך זמן. אחת הבעיות הקשות בארגון הוא […]

+ קרא עוד
עמודים: 1 2